کدآهنگ پیشوازهمراه اول وایرانسل
masood789.lxb.ir
  • درباره ما
  • آلبوم های جدید
  • ارسال آثار
  • فروشگاه

به سایت ما خوش آمدید

شما دراین سایت می توانید به بهترین وجدیدترین موزیک های روز دنیا دسترسی داشته باشین.

() برای ارسال نظر و ثبت تبلیغات خود با ایمیل ما درارتباط باشین:



برای ارسال مطالب خود درسایت ما
محل درج تبلیغات شما
لینکهای روزانه
کدهای اختصاصی
  • خبرنامه وب سایت:





 

دانلود آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار با بالا ترین کیفیت
masood789.glxweb.irترانه : بهروز کشاورز ، آهنگ : هومن ازما

 

متن آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار :

رو به روی من نشستی ساکتی مثل همیشه

حرفات و به من نمیگی اما اینجوری نمیشه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

♫♫♫♫♫♫

حرف من عوض نمیشه هی نگو که از تو دورم

من از هیچی نمی ترسم بذار بشکنه غرورم

آخرش اینه که اسمم روی عشق تو بمونه

با تو بشینم همه عمر توی خونه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

MP3 – 320

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

MP3 – 128

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÇÏÇãå ÓÊ

2تبلیغات

masood789.lxb.ir
درباره ما
به وبلاگ من خوش امدید


نظرسنجی
آمارسایت
  • آمارگیرسایت:

    امروز : 42
    دیروز : 11
    هفته : 53
    ماه : 53
    کل : 107367
    تعدادپستها : 90
    تعدادنظرات : 0
    افراد آنلاین : 1

تبلیغات متنی



تبلیغات۱
http://avaz92.loxblog.com


تبلیغات ۲
http://avaz92.loxblog.com